wtorek, 24 maja 2016

Pole Dance'owe love

Miałam niedawno niesamowitą przyjemność brać udział w sesji plenerowej z utalentowanymi dziewczynami trenującymi Pole Dance.Organizatorką tego event'u była Monika - instruktorka, założycielka Retro Pole Dance & Fitness Academy, plus dodatkowo prze sympatyczna istotka. Wybraliśmy się na Cytadele, gdzie dziewczyny przecudownie tańczyły i pozowały. Wierzcie mi  - to cholernie trudne. Nie mówiąc już o tym ile siły trzeba mieć i ile godzin,łez i obitych kończyn trzeba włożyć w to aby wykonywać tak wymyślne figury na rurze - a do tego pozować! Także jestem pod ogromnym wrażeniem ich talentu i ucinając już wszelkie głupie stereotypy - taniec na rurze to prawdziwa sztuka. Mam nadzieję,że chociaż w minimalnym stopniu udało mi się uchwycić piękno bijące od tych osóbek :)





















Jeśli sami chcielibyście spróbować swoich sił to serdecznie zapraszam TUTAJ  :)


8 komentarzy:

  1. Ale super! Ja zawsze chciałam spróbować, ale boje się, że jak wieloryb spadnę na dół :-;

    http://mylifeasidzys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusiło.. ale jestem taką niezdarą, że pewnie bym sobie coś złamała :p ale obiecałam sobie, że spróbuję kiedyś :)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia :)
    Przypomniałaś mi że miałam się zapisać na zajęcia, byłam na jednych warsztatach i jestem zachwycona :)

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to było niesamowite przeżycie nawet z perspektywy fotografa :)

      Usuń
  3. Taka możliwośc to naprawdę powodzenie:) Według mnie zdjęcia są super, dziewczyny powinne być zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, PIĘKNE FOTY , TEŻ CHCE BYĆ TAKA WYGIMNASTYKOWANA:d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne <3 uwielbiam pole dance;)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful photographs...these girls look like they're flying...love that vibe of freedom...these images make me think of angels!

    OdpowiedzUsuń